OBJEDNÁVKA A DOPRAVA

1. Potřebuji změnit adresu či formu doručení. Co mám dělat?
V tomto případě nás co nejdříve kontaktujte buď prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.

2. Dostal jsem špatný produkt/velikost. Co mám dělat?
Pokud obdržíte zásilku obsahující poškozené nebo nesprávně balené zboží, nesprávnou velikost nebo produkt, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu nebo telefonu (připravte si pro operátora číslo objednávky nebo adresu doručení). Maximálně se vynasnažíme napravit svou chybu.

3. V mé zásilce chybí produkt. Co mám dělat?
Pokud obdržíte nekompletní zásilku kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu nebo telefonu (připravte si pro operátora číslo objednávky nebo adresu doručení). Maximálně se vynasnažíme napravit svou chybu.

4. Jsou všechny produkty a velikosti skladem?
Ano, veškeré nabízené produkty a velikosti máme skladem. V případě, že bude položka již vyprodána nebo bude zbývat poslední množství, bude u produktu náležitě uvedeno.

5. Jak dlouho trvá doručení?
Snažíme se o maximální rychlost! Doba dodání balíčků se ale může odvíjet od konkrétního období (v období svátků vánočních se dodací doba může protáhnout). Standardně doručujeme do 3 pracovních dní.

6. Co mám dělat, pokud moje objednávka nebyla doručena?
Pokud nebyla Vaše objednávka doručena do 3 pracovních dní, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu nebo telefonu (připravte si pro operátora číslo objednávky nebo adresu doručení).

7. Mohu si svou objednávku vyzvednout osobně?
Ne, v tuto chvíli nenabízíme možnost osobního odběru.

8. Do jakých zemí odesíláte?
Aktuálně pouze do České republiky a na Slovensko.

9. Kde mohu sledovat svou zásilku?
V tuto chvíli nenabízíme možnost sledování zásilky.

10. Kolik si účtujete za přepravu?
Poštovné se odvíjí dle velikosti balíčku a platného sazebníku České Pošty, který naleznete na jejich stránkách. Zásilky v hodnotě 1200 Kč a výše mají poštovné zdarma a bude odečteno v nákupním košíku.

VRÁCENÍ A VÝMĚNA ZBOŽÍ

1. Chci vrátit zboží. Co mám pro to udělat?

Do 30 dní od obdržení máte právo vrátit všechny produkty, které jste zakoupili na www.lovefunsocks.cz, a dostat všechny peníze zpět nebo zboží vyměnit.

Položky zakoupené na našem online obchodě nelze vrátit ani vyměnit v maloobchodním a specializovaném obchodě.

Zásilku odešlete doporučeně na adresu: Love Fun Socks, Na Příkopě 15, Praha 1, 11000 (zásilku označte textem: VRATKA).

Všechny položky musí být nepoužité s neporušenými etiketami a balením. Pokud vracíte nebo vyměňujete jakýkoliv produkt, pak musíte zaplatit poplatky za dopravu. Jakmile obdržíme vaše vrácené zboží, pak zpracujeme váš požadavek na výměnu nebo vrácení peněz.

Vezměte prosím na vědomí, že vám neproplatíme původní poplatky za doručení. Jakákoliv vrácení peněz, která provedeme, se zpracují zpět pomocí původní platební metody, se kterou jste uzavřeli svou objednávku.

Neneseme zodpovědnost za žádné položky ztracené během dopravy.

KVALITA

1. Jak zajistíte kvalitu u svých výrobků?

LØVE+FUN SOCKS věnuje velkou pozornost výrobě své kolekce a používá pouze ty nejlepší materiály a nejlepší návrhy.

2. Z jakých materiálů jsou ponožky složené?

Naše ponožky obsahují tyto materiály: 80% bavlna, 15% polyamid, 5% elastan.

SPOLUPRÁCE

1. Chci prodávat LØVE+FUN SOCKS, co pro to mám udělat?

Uveďte prosím následující údaje a odešlete [email protected]:

• Obchodní jméno, úplná adresa a země
• Telefonní číslo
• Emailová adresa
• Vaše jméno a příjmení
• Typ podnikání: jenom online/nové podnikání/ nezávislý obchod/ vícenásobný maloobchodník

2. Chci spolupracovat s LØVE+FUN SOCKS, co pro to mám udělat?

Napište nám na [email protected]

Nenašli jste, co potřebujete? Kontaktujte nás! Volejte na +420 608 818 082 (ve všední dny od 9:00 – 18:00) nebo pište na [email protected].